Het begin van onze reis

12 januari 2016 - Melbourne, Australië

Zo, daar is die dan eindelijk, onze eerste blog! We zijn nu alweer twee weken onderweg, maar hebben het al zo druk gehad dat we niet eerder zijn toegekomen aan de blog.
Het begon met het verkijken op de hoeveelheid inpakken voor onze reis, hierdoor hebben wij tot half 3 's nachts ingepakt. Na een korte nacht, acht uur thuis vertrokken, om na een toeristische route door ons eigen land, gelukkig op tijd op Schiphol aan te komen.
Na een bakkie pleur werd het dan echt tijd voor het definitieve afscheid en zijn we vertrokken naar onze gate. Onderweg nog even gestopt voor een pizza om 11u 's ochtends, maar daarna waren we er echt klaar voor!
De eerste vlucht van Amsterdam naar Hongkong, verliep erg goed. Weinig turbulentie, goed verzorgd en allebei een aantal uurtjes geslapen. Op Hongkong hoefden we niks aan onze bagage te doen, want die gingen in een keer door naar Melbourne, dus we konden ons gelijk opfrissen om de stad in te gaan.
Na een treinritje (30min) kwamen we uit in een drukke stad met een stugge sfeer. Iedereen was al druk bezig (7u lokale tijd) of onderweg. Na een paar uur zoeken hebben we een broodje gegeten en zijn we vervolgens begonnen aan de Peak van Hongkong te beklimmen. Dit was een flinke wandeling bergop, maar met onze goeie bergschoenen en het mooie uitzicht al beloning, was het de inspanning meer dan waard. Na een drankje en genieten, ging de afdaling een stuk sneller en stonden we in no time in de dierentuin van Hongkong. Na een bliksem bezoek aan een kathedraal

1. Wendy:
    27 januari 2016
    Nou Meta en Dylan jullie hebben het na alle rompslomp nu goed voor elkaar volgens mij. Kijk uit naar jullie verdere verhalen. Geniet ervan xx
  2. Marry:
    27 januari 2016
    Hallo Dylan en Meta, leuk om jullie op deze manier te volgen. Wat een belevenis. Groetjes en dikke kus......
  3. Annet:
    27 januari 2016
    Leuk verhaal! Veel plezier samen!
  4. Britt:
    Hoi Meta&Dylan!
    Wat een leuk verhaal, klinkt alsof jullie erg leuke avonturen meemaken! Veel plezier nog!
    xx
  5. Sonja:
    27 januari 2016
    Wij hadden destijds ook problemen met de betaling van onze auto hagah. Al die veiligheid in australie. Great ocean road is fantastisch:)
  6. Diana:
    27 januari 2016
    Heerlijk....wat een avontuurlijk verhaal. Kijk nu al uit naar het vervolg. Veel plezier samen xx
  7. Marina:
    27 januari 2016
    Je hebben t goed voor elkaar daar lees ik! Leuk om op deze manier n beetje opde hoogte te bblijven Geniet er lekker van saampjes! Ik kijk uit naar jullie volgende verslag. X
  8. Simone van waardhuizen:
    He Dylan & Meta !
    Wat leuk om zo jullie belevingen te lezen !
    En hoe cool om op de 4e rij naar Wawrinka te kijken !!

Gr Simone
  9. Heily:
    27 januari 2016
    Hier is je ouwe omaatje. Een reactie. Wat hebben jullie n korte tijd al veel gezien en gedaan. Echte avonturiers hoor, Laura ishier en heeft megehol
  10. Heily:
    27 januari 2016
    Hoi Dylan en meta, wat leuk om jullie reisverslag te lezen. Dankzij Laura heb ik dit kunnen doen toch wel grappig om van je oude oma nog bericht te krijgen. Jullie hebben in korte tijd al veel gedaan en gezien. Veel plezier tot het volgende reisverslag. Oma
  11. Monica:
    28 januari 2016
    Hoi Dylan en Meta, wat leuk dat we, door jullie reisverslag, mee kunnen reizen op jullie trip down under! Geniet van alles wat op jullie pad komt. Groetjes Monica.
  12. Paulette:
    28 januari 2016
    Wist niet dat jullie zo leuk kunnen schrijven. Ben al heel benieuwd naar deel 2.
  13. Debbie:
    29 januari 2016
    Klinkt allemaal super! En hele toffe bus!
    Heeft ie al een naam?
  14. Kees & Bea:
    30 januari 2016
    Hey, aussies,
    Leuk om jullie avonturen te lezen, gaan we zeker blijven volgen. Geniet ervan, maar zo te lezen komt dat wel goed. Liefs en dikke kus
  15. Dylan & Meta:
    1 februari 2016
    De bus heet Captain! Deze naam had hij al gekregen van de vorige eigenaren.
  16. SteefSuusMik:
    26 februari 2016
    Eindelijk jullie blog gelezen! Heel leuk geschreven en we gaan jullie volgen. Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Veel plezier lieverds
  17. Arjan:
    27 februari 2016